Список літератури для вивчення в 11 класі
1. Ю.Яновський "Майстер корабля"
2. Ліна Костенко. Роман "Маруся Чурай,вірш "Страшні слова, коли вони мовчать..."
3. Іван Драч ."Балада про соняшник"
4. Григір Тютюнник ."Три зозулі з поклоном"
5. Микола Хвильовий (М.Фітільов) «Я (Романтика)»
6. Валер’ян Підмогильний «Місто»
7. Микола Куліш «Мина Мазайло»
8. Іван Багряний( І.Лозов’ягін) «Тигролови»
Бажаю успіхів!
Українська література ( 18.05-22.05)
Тема: Контрольна робота . О.Олесь ,, По дорозі в казку"
1.Біографія
2. Читати ТУТ
3. Виконати завдання за посиланням join.naurok.ua , код доступу 3479144.
Завдання виконати до 21.05 10.00
4. Вірш О.Олеся прослухати ТУТ
5. Аналіз читати ТУТ
6. Вивчити вірш О.Олеся ,, Чари ночі" напам'ять.
Бажаю успіху!
Українська літератураура ( 12.05-15.05)
Тема: М.Вороний. Біографія. ,, Блакитна Панна"
1. Біографія письменника.
2. Прослухайте вірш
3. Вивчіть вірш напам'ять.
4. Аналіз читати ТУТ
Українська література ( 04.05-08.05)
Тема: Л.Українка. ,, Лісова пісня"
1. Читати ТУТ
2. Подивіться фільм.
3. Аудіокнига.
4. Аналіз драми -феєріі ,,Лісова пісня"
Читати ТУТ
5. Виконайте тест за посиланням
Бажаю успіхів!
Українська література ( за розкладом 29.04)
Тема: Л.Українка. ,,Мріє не зрадь" , ,, Стояла я і слухала весну"
1. Прослухайте вірш.
2. Аналіз поезії ТУТ
3. Прослухайте вірш.
4. Аналіз поезії ТУТ
Дякую за увагу!
Українська література ( за розкладом 22.04)
Тема: Л.Українка. ,, Слово, чому ти не твердая крице".
1. Прослухайте вірш.
2.Аналіз поезії.
Жанр: громадянська лірика.
Тема: звернення до слова, як до могутньої зброї в руках людини.
Ідея: уславлення міцної зброї, тобто слова, яке в умілих руках перетворюється на меч.
Ліричний герой звертається до слова, як до єдиного, що може її захистити, чим вона може добитися справедливості.
Лірична героїня прагне удосконалити його й передати «месникам дужим».
Ідея: уславлення міцної зброї, тобто слова, яке в умілих руках перетворюється на меч.
Ліричний герой звертається до слова, як до єдиного, що може її захистити, чим вона може добитися справедливості.
Лірична героїня прагне удосконалити його й передати «месникам дужим».
Художні засоби
– епітети: твердая (криця); гострий, безжалісний (меч); вражі (голови); щира, гартована (мова); (зброя) іскриста; невідомих (братів); месники (дужі); хворі (руки);
– метафори: слово «зброя іскриста», «єдиная зброя», «меч на катів», «щира, гартована мова»;
– присутні звернення до слова.
Римування: парне.
Віршовий розмір: чотирьохстопний дактиль.
Твір побудований на персоніфікації: до свого слова авторка звертається як до живої істоти, порівнюючи його з гострим мечем та іскристою зброєю. Система вдало дібраних епітетів допомагає створити образ, який став символом не лише поезії Лесіної поезії.
Поетеса вважає, що її слово може бути «мечем на катів» не лише в її руках. І коли не залишиться сил у неї, нові месники підіймуть зброю і кинуться одважно до бою:
«Зброя моя, послужи воякам краще, ніж служиш ти хворим рукам!»
Леся Українка розуміє, що боротьба буде нелегкою, будуть поразки і страшні жертви, але це не лякає її.
Дякую за увагу.
Українська література ( за розкладом 15.04)
Тема: Л.Українка. Біографія. ,, Contra spem spero".
1. Прослухати відео.
2. Прослухати вірш.
3. Аналіз поезії.
Вірш «Contra spem spero» Лесі Українки, входить до збірки «На крилах пісень» (contra spem spero від лат. – без надії сподіваюсь). Вперше у цій збірці був надрукований у 1893 році. Для київського видання «На крилах пісень» Леся Українка скоротила твір на дві строфи.
Літературний рід: лірика.
Вид лірики: медитативна лірика
Жанр: вірш
Художній напрям, стиль: модернізм, неоромантизм
Провідний мотив: заперечення тужливих настроїв, протиприродних молодості, оптимізм людини за будь-яких життєвих ситуацій.
Тема вірша: роздуми про негаразди у житті та сподівання на краще.
Головна ідея: є підняття духу та надії на те, що після чорної життєвої смуги буде біла. Вона запевняє, що якщо вірити у добро, коли навіть немає віри, світ змінюється на краще і всі негаразди легше пережити, коли знайти останню краплю надії.
Ліричним героєм є сам автор. Головним – людина, яка хоче жити щасливо і намагається закрити очі на усі нещастя, які звалилися їй на плечі. У творі ліричного героя можна утотожнити з Лесею Українкою.
Віршовий розмір: тристопний анапест, перехресне римування
Художні засоби:
епітети: хмари осінні, весна золота, молодії літа, думи сумні, вбогім сумнім перелозі, барвисті квітки, сльози гіркі, кора льодовая, кора міцна, весела весна, гора крута крем’яная, камінь важкий, вага страшна, пісня весела, довга нічка, зірка провідна;
метафори: владарка темних ночей;
звертання: гетьте, думи, ви хмари осінні! ; геть, думи сумні!
Також, не можна не зазначити про присутність міфологеми у творі. Вірш привертає увагу своєю простотою думки та високо піднятим настроєм.
Уся поезія побудована на антитезах, причому художні протиставлення звучать як крилаті, афористичні вислови, їх виразність досягається за допомогою метафоричної образності, яка посилює емоційність звучання твору.
Імпульсом до створення вірша стало загострення в авторки хвороби, проте подолання особистої недуги переросло в утвердження героїчної особистості, яка готова всі зусилля віддати боротьбі проти кривди в найширшому соціальному та національно-визвольному аспектах. Леся Українка утверджувала незламність духу людини й оптимістичним мотивом, і всіма художніми засобами, й експресивним художнім звучанням, коли категоричне «Ні!» на початку твору змінилося ще рішучішим «Так!» в останній його строфі.
звертання: гетьте, думи, ви хмари осінні! ; геть, думи сумні!
Також, не можна не зазначити про присутність міфологеми у творі. Вірш привертає увагу своєю простотою думки та високо піднятим настроєм.
Уся поезія побудована на антитезах, причому художні протиставлення звучать як крилаті, афористичні вислови, їх виразність досягається за допомогою метафоричної образності, яка посилює емоційність звучання твору.
Імпульсом до створення вірша стало загострення в авторки хвороби, проте подолання особистої недуги переросло в утвердження героїчної особистості, яка готова всі зусилля віддати боротьбі проти кривди в найширшому соціальному та національно-визвольному аспектах. Леся Українка утверджувала незламність духу людини й оптимістичним мотивом, і всіма художніми засобами, й експресивним художнім звучанням, коли категоричне «Ні!» на початку твору змінилося ще рішучішим «Так!» в останній його строфі.
4. Вивчити вірш напам'ять.
Бажаю успіхів!
Українська література ( за розкладом 08.04)
Тема : Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: ,, Проблема еміграціі в новелі В. Стефаника ,,Камінний хрест" , ,, Роздуми про миттєве і вічне в новелі В.Винниченка
,, Момент"
1. Розглянути матеріал.
2.Структура твору-роздуму.
3.Структура твору-розповіді.
4. Написати твір. Вислати роботу на електронну адресу:
Бажаю успіхів!
Українська література ( за розкладом 01.04)
Шановні діти!
Тема уроку:В. Винниченко. Новела ,,Момент".
Бажаю успіхів!
Українська література ( за розкладом 18.03)
Шановні діти!
Тема уроку: В. Винниченко. Життя і творчість.
Новела ,,Момент".
1. Прочитати біографію письменника (підручник сторінка 199).
2. За посиланням подивіться буктрейлер
3. Прочитайте новелу ,, Момент".
Комментариев нет:
Отправить комментарий