6 клас. Українська мова.



Завдання на тиждень (18.05-22.05)

Тема: Контрольна робота з теми ,, Дієслово".

1.  Перегляньте матеріали з української мови у моєму блозі з теми ,,Дієслово"

2. Виконати тест за посиланням join.naurok.ua, код доступу 7446438.


Тест виконати до 10.00 22.05.

Бажаю успіхів!



Завдання на тиждень (12.05-15.05)

Тема: Переклад тексту.

1. Виконати вправу 597 на стор. 240 (1 та  2 абзац)

2. Роботу висилайте  на електронну  адресу: kridincovalm@gmail.com





Завдання на тиждень (04.05-08.05)

Тема: Способи дієслів.

1.Розглянути таблицю.

2. Безособові дієслова.





Деякі дієслова означають дію або стан, що відбуваються самі по собі, без діючої особи (предмета). Такі дієслова називаються безособовими:
Світає, морозить, вечоріє, дощить.


Вони означають:

- явища природи: світає, темніє;

- стихійні явища: замело, вимерзло;

- фізичний або психічний стан людини: морозить, трясе.

3.Виконайте завдання за посиланням  join.naurok.ua ,  код доступу 494540

до 11.05.20  до 19.00

Бажаю успіхів!



Завдання на тиждень (27.04,29.04,30.04)

Тема: Способи дієслів.
1. Розглянути таблицю




                                                                2. Стор. 190-194 прочитати правила (підручник).

                                                                3. Виконати вправу 503 на стор.191

                                                                4. Роботу висилайте на електронну адресу:  kridincovalm@gmail.com








Завдання на тиждень (21.04,23.04)


Тема: Переклад тексту.

1. Стор. 233, впр. 590. (підручник).

2. Роботу бажано надрукувати.

3.Роботу висилайте на електронну адресу: kridincovalm@gmail.com

Тема: Дієслово.

1. Попрацюйте на тренажері ( див. вище)

2. Повторити дієвідміни.


3. Скласти 5 слів 1 дієвідміни та 5 слів 2 дієвідміни.

4.Роботу висилайте на електронну адресу: kridincovalm@gmail.com






Завдання на тиждень (13.04,15.04,16.04)

Тема: Дієвідміни

1. Переглянути відео.


2. Виконайте завдання на тренажері.



3. Виконайте вправу № 494, № 496 стор. 188 (підручник). 

                          Роботу висилайте на електронну адресу: kridincovalm@gmail.com

Бажаю успіху!




Завдання на тиждень (06.04,08.04,09.04)

Тема: Часи дієслова.

    Перепишіть речення, уставляючи на місці крапок пропущені літери. Визначте дієслова, з’ясуйте час кожного.


1. У самісінькім центрі Європи ми ж..ли, ж..вемо й будем ж..ть (B. Мордань). 2. Народ мій є! В його г..рячих жилах козацька кров пульсує і гуде! (В. Симоненко). 3. Народ свою м..нувшину повік не забуде. Ми були, ми є під небом, і ми далі будем (Б. Колодій). 4. Ми є, були, і будем ми. Й Ві..чизна наша з нами (І. Багряний). 5. Що без нас було, ми чули, а що при нас буде, побач..мо (Народна творчість). 6. Те, що м..нуло і що буде, навік залиш..ться в мені (О. Савченко-Гнатюк). 7. Дніпро р..ве й р..втиме, поки віку, і плакати він буде, і квилити.

Роботу висилайте на електронну адресу: kridincovalm@gmail.com

Бажаю успіху!

За розкладом (01.04, 02.04)

ОСЕННИЕ ЛИСТЬЯ.ОСЕНЬ В РИТМЕ ВАЛЬСА, GIF | Gfycat
Тема уроку: Розвиток зв'язного мовлення. Усний і письмовий твір-опис природи на основі особистих вражень.

1.Твір – це системна розповідь. Щоб збереглася послідовність у викладенні теми, треба дотримуватися плану. Давайте складемо його разом! Ви можете вносити свої пропозиції.

Орієнтовний план

1.     Прийшла осінь.
2.     Зміни в природі.
3.     Небо, хмари, повітря восени.
4.     Осінні квіти й дерева.
5.     Краса осіннього листу.
6.     Птахи готуються до зими.
7.     Осінні настрої.

 Не забудьте, що кожний твір складається в з-х обов’язкових частин: вступ, 

основна частина й висновок. Основна частина – опис.

Обсяг твору- сторінка зошита.

  Домашнє завдання: написати твір-опис природи «Барви осені» (або власна 

назва) за власними спостереженнями, використовуючи матеріали уроку. 


ВСІ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОНУЄТЕ У ЗОШИТІ, надіслати на цю електронну адресу:

kridincovalm@gmail.com


Фарфор, статуэтки | Записи в рубрике Фарфор, статуэтки | Дневник ...


ПЯТНИЦА, 13 МАРТА 2020 Г.

6 клас 
ШАНОВНІ ДІТИ!


1.За поданим посиланням вам необхідно переглянути навчальний фільм з теми
,, Дієслово"

2. Виконати з підручника вправу №426 ст.162.
3. Написати її у зошит.


Середа  (18.03)

Тема уроку: Неозначена форма дієслова.

1. Розгляньте таблицю.

Картинки по запросу "схема неозначена форма дієслова"



2. Прочитайте п.48. підручника.

3. Виконайте вправу № 428 з підручника. Запишіть її у зошит.

Четвер ( за розкладом-19.03)

Шановні учні!

Тема уроку: Особові форми дієслова.

1.  Розгляньте таблицю.

Картинки по запросу "таблиця особові дієслова"
2. Прочитайте п.49 (підручник).

3. Виконайте вправу №435 з підручника. Запишіть її у зошит.

 Бажаю успіху! Сумую за вами.


31.03. Понеділок

Тема уроку: Вид дієслова

1.Розгляньте таблицю.

Блог учителя української мови та літератури: Доконаний і ...

2.Виконайте д.з

Створіть 5 слів доконаноного  виду та 5 слів - недоконаного.

3. Скиньте роботу на електронну адресу:


kridincovalm@gmail.com





Комментариев нет:

Отправить комментарий